Jak zarabiać pieniądze w sieci reklamowej Yandex. Jak zarabiać pieniądze w sieci reklamowej Yandex W drodze do YAN

  1. „Przejście z bloków Direct na platformę programową” jest omawiane na blogach Yandex.
    Jest nawet Piękne nagranie z uroczą dziewczyną. Ale prawie wszyscy autorzy i aktywni uczestnicy YAN piszą, że wraz z wprowadzeniem nowego formatu sieci reklamowej Yandex (YAN) w postaci bloków RTB pokazujących reklamy bezpośrednie i reklamy w mediach, ich dochody znacznie spadły, aż do 90%. Standardowa odpowiedź YAN na to: „Prześlij nam przykłady wskazujące identyfikator strony, stat_ID bloków Direct i identyfikator bloków RTB”
  2. Yandex częściowo przyznał się do błędu i otworzył temat „Zbieranie informacja zwrotna o przejściu na RTB”.
    W tym temacie jest także pełno komunikatów o spadku dochodów z YAN przy przejściu na RTB. Oraz standardowe odpowiedzi pracowników YAN, które zacytowałem powyżej.

Jak zwiększyć dochody z bloków YAN RTB?

Na początek oto podstawowe kroki, które musisz podjąć, aby utrzymać dochody w YAN:

  1. Po całkowitym przejściu YAN na RTB lepiej wymienić jednostki reklamowe. Nie ma sensu dawać Yandexowi ustawień przejściowych, skoro możesz je dostosować do swoich zainteresowań.
  2. W nowych blokach RTB w zakładce „Direct” konfigurujemy wygląd reklam Direct tak, jak to było skonfigurowane w starej wersji (jeśli nadal działa, to stara wersja YAN, jeśli nie, to z pamięci, zrzutów ekranu, stylu strony itp.)
  3. Zakładka „Reklama displayowa” niewiele nam pomoże. Dbamy o to, aby wymiary odpowiadały wybranemu rozmiarowi bloku Direct i powierzchni reklamowej w serwisie.
  4. Zakładki „Geografia”, „Tematy” i „Marki” będą potrzebne do dostrojenia (jeśli masz niszowych odbiorców zasobu, ale kręcą oni coś, co na pewno Ci się nie spodoba).
  5. Zakładka „Strategia”. Tutaj zastosujemy „tajną metodę” (patrz poniżej).

„Sekretna metoda” zwiększania dochodów z RTB YAN

Jaki próg CPM ustawić i jak się o tym dowiedzieć?

X=((przychód za 2 lata / wyświetlenia za dwa lata)*1000/2 = ((50000/2500000)*1000)/2 = 10
Y=((przychód przez 2 lata / wyświetlenia przez dwa lata)*1000/2 = ((50000/2500000)*1000)*1.2 = 24

Gdzie X jest wstawiane do progu CPM dla reklam Yandex.Direct, a Y do progu CPM dla reklam displayowych.

Co oznaczają te liczby.

Tutaj wszystko jest proste:
X to połowa naszego sezonowo wyrównanego średniego CPM dla tej jednostki reklamowej. Połowa jest pobierana, aby nie odciąć wyświetleń bezpośrednich w okresach wypłat. ( Jeśli jesteś zainteresowany dokładniejszym obliczeniem, to zbieramy statystyki dotyczące okresów w najgorszych dniach i na podstawie tych danych przeliczamy X. Generalnie wystarczy przyjąć od połowy do 25% średniego CPM bloku, aby wychwycić ponad 90% klikalnych reklam.)
Y wynosi +20% do średniego CPM tego bloku, biorąc pod uwagę sezonowość. Ta część pozwoli na wyświetlanie reklam displayowych tylko wtedy, gdy faktycznie nam to dają dobry dochód, nie gorszy niż dochód z reklam bezpośrednich w nie najgorszych okresach reklamowych.

Zarabiaj od 10 000 rubli na Partnerach korzystających z YAN (Yandex Advertising Network). Należy pamiętać, że autor Aleksiej Żiganow powinien był to napisać na swojej stronie internetowej dotyczącej sprzedaży (robią to inni biznesmeni zajmujący się informacją):

  • Co otrzymasz łatwy sposób zarabianie pieniędzy w Internecie.
  • Że nie musisz nic robić!
  • Pieniądze, które otrzymasz, są gwarantowane!
  • Cóż za niezwykle prosta metoda zarabiania pieniędzy!

Jednak Aleksiej jest z nami szczery. To jest źle! Będziemy musieli użyć mózgu! Dlatego dochód ten nie jest odpowiedni dla miłośników gratisów i „magicznych pigułek”. To nie jest dla ciebie!

Kto jest uprawniony do zarabiania od 10 000 rubli na Partnerach za pomocą YAN?

  • Jesteś nowicjuszem i masz bałagan w głowie. Jesteś nowicjuszem i wiesz, że w Internecie jest dużo pieniędzy. Nie wiesz od czego zacząć – który przycisk wcisnąć i jak zarobić pierwsze pieniądze. Szukasz łatwego sposobu na zarabianie pieniędzy w Internecie, gdzie wyjaśnią Ci jasnym językiem, co robić i gdzie kliknąć.
  • Jesteś mamą na urlopie macierzyńskim lub emerytką? Dotkliwie brakuje pieniędzy na macierzyństwo i emerytury. A dzieci szybko dorastają, życie mija. Ale chcą dać więcej. Czy nie zasługują na to? Szukasz prostej metody na zarobienie pieniędzy, która nie zajmie dużo czasu?
  • Przeszedłeś wiele szkoleń, ale nadal ciągniesz kota za ogon. Wypróbowałeś już wiele sposobów zarabiania pieniędzy w Internecie. Znasz teorię, ale boisz się przejść do praktyki. Niepewność Cię powstrzymuje. Nie wiesz, co dokładnie należy zrobić.

Jakie wyniki uzyskasz? Zarabiaj od 10 000 rubli na Partnerach korzystających z YAN. Miło będzie otrzymać takie prowizje na swoją kartę. Zobacz zrzuty ekranu poniżej.

Co zawiera kurs szkoleniowy, aby zarobić od 10 000 rubli na Partnerach korzystających z YAN?

Na swoim szkoleniu Aleksiej Żiganow usunął wszystkie niepotrzebne rzeczy; powie ci, jak zarabiać od 10 000 rubli miesięcznie w programach partnerskich za pomocą YAN.

Otrzymasz 8 nagranych lekcji wideo. Lekcje bez wody. Po prostu ćwicz. Autor wyjaśnia istotę i pokazuje na przykładzie jak zarobić swoje pierwsze prowizje. Dzieje się tak, aby Twój mózg nie był przeciążony niepotrzebną paplaniną. W ciągu 10-40 minut otrzymasz pełną wiedzę.

Dlaczego od 10 000 rubli - pytasz? Czy to nie jest tak mało? Na innych kursach obiecują od 500 000 tygodniowo? Rzecz w tym, że aby zarobić 500 000, trzeba najpierw zarobić co najmniej 10 000, a potem będzie 500.

Program kursu wygląda następująco.

O autorze. Zarabianie od 10 000 rubli na Partnerach korzystających z YAN

Autorem kursu jest Aleksiej Żiganow. Nie jest milionerem, ani biznesmenem informacyjnym, ani też osobą medialną. Aleksiej to prosty mieszkaniec Rosji, który przeszedł szereg szkoleń w Internecie, wydał mnóstwo pieniędzy, aby znaleźć „magiczną pigułkę”, która, jak się okazało, nie istnieje.

R reklama Z jeść I Indexa to najpopularniejszy system w Rosji i jeden z najpopularniejszych w kilkudziesięciu krajach na całym świecie reklama kontekstowa, umożliwiając właścicielom witryn zarabianie pieniędzy poprzez wyświetlanie reklam z Yandex Direct, Yandex Market i innych sieci afiliacyjne. Zarobki w YAN pochodzą wyłącznie z kliknięć; właściciel witryny otrzymuje 50% ceny kliknięcia dla reklamodawcy. Koszt samego kliknięcia zależy od wielu czynników, z których większość pokrywa się z tymi opisanymi w artykule o Google Adsense.

Umiar

Informacje o tym, które strony system wita, możesz znaleźć w pomocy Yandex. W skrócie: witryna musi posiadać oryginalną treść lub funkcjonalność; musi to przynosić praktyczne korzyści grupa docelowa; Oszustwa w jakiejkolwiek formie i wszelkie naruszenia ustawodawstwa Federacji Rosyjskiej są zabronione.

Kolejnym ważnym wymogiem jest ruch na stronie, który nie powinien być mniejszy 500 unikalnych osób dziennie. Co więcej, statystyki muszą utrzymywać się na tym poziomie przez co najmniej miesiąc. W rzadkich przypadkach YAN akceptuje witryny o nieco mniejszym ruchu, ale wyjątki dotyczą tylko wysoce wyspecjalizowanych zasobów o naprawdę wysokiej jakości.

  • wypełnij wszystkie sekcje;
  • pokazywać aktywność użytkownika (w postaci komentarzy lub przynajmniej polubień na portalach społecznościowych);
  • dodawać różne usługi do witryny (na przykład kalkulatory do czegoś lub inne interaktywne);
  • ogólne wrażenie powinno być takie dobry projekt, stworzony dla ludzi.

Era zwykłych witryn z artykułami, przynajmniej w YAN, już minęła. Dlatego staraj się spełniać nie tylko minimalne wymagania sieci reklamowej, ale także myśl o jakości serwisu w bardziej globalnym ujęciu.

Forma i zasady reklamy

Reklamy kontekstowe YAN mają formę konfigurowalnych bloków o różnych rozmiarach. Mogą mieć jeden z następujących formatów:

  • Bloki o stałym rozmiarze(8 opcji);
  • Bloki „gumowe”.(którego rozmiar nie jest ustalony);
  • Bloki adaptacyjne;
  • Bloki na urządzenia mobilne.

Użytkownikowi wyświetlana jest reklama, która teoretycznie ma największą szansę na przyciągnięcie jego uwagi (co prowadzi do „kliknięcia”). Reklama wyświetlana jest na stronach internetowych korzystających z zasada aukcji, który uwzględnia ponad 100 czynników rankingowych. Koszt pierwszego kliknięcia w dużej mierze zależy od tematyki witryny, prawidłowej lokalizacji i projektu bloków, jakości treści i konwersji po kliknięciu reklamy.

RTB

Członkowie sieci reklamowej YAN mają niepowtarzalną możliwość wykorzystania wieloformatowych bloków RTB. Technologia Real Time Bidding pozwala na emisję reklam w Twojej witrynie z najwyższym możliwym kosztem kliknięcia (lub przy minimalnym wymaganym CPM). Jednocześnie wielkość bloku reklamowego nie jest stała, a miejsca na Twojej stronie sprzedawane są w ramach specjalnej aukcji.

Każdy uczestnik systemu może naprawdę maksymalizować dochody, kontrolować reklamodawców i wybierać tylko wysokiej jakości, trafne i „drogie” reklamy. Istnieją 3 strategie wyświetlania dla RTB:

  • „Maksymalny dochód”- tryb w pełni automatyczny, gdy w momencie wyświetlenia reklamy wybrany zostanie najskuteczniejszy CPM.
  • „Udział w ruchu Yandex”- na aukcję wystawiana jest tylko ta część wyświetleń, która nie została bezpośrednio sprzedana w systemie.
  • „Próg minimalnyCPM» - Reklama RTB wyświetla się tylko w przypadku, gdy jej CPM jest wyższy niż określony w ustawieniach.

Inne różnice w porównaniu z Adsense

Dochód właściciela witryny wynosi tylko 50%, podczas gdy Adsense otrzymuje 68% rzeczywistego kosztu kliknięcia. Ponadto średni koszt kliknięcia w YAN jest niższy od średniej sieci reklamowej Google, ale są wyjątki.

Formuła wykazuje wysoką skuteczność, gdyYAN i Adsense są używane jednocześnie na stronie. Dzięki systemowi „aukcji” na stronach serwisu prezentowane są najdroższe reklamy obu sieci reklamowych. W moim osobiste doświadczenie, dochód wzrastao 20-30%.

Pierwsze kroki z YAN wymaga zawarcia umowy o współpracy. Same umowy zależą od kraju i statusu prawnego danej osoby. Próg wpłat dla obywateli Federacji Rosyjskiej wynosi 3000 rubli, dla obywateli Ukrainy lub Białorusi – 5000 rubli lub 150 dolarów, dla pozostałych krajów – 150 dolarów. Przypominam, że w Adsense „minimalna pensja” jest ograniczona do 100 dolarów.

Użytkownicy prywatni z rosyjskim paszportem w obowiązkowy płacisz 13% dochodu osoby, podczas gdy w Adsense nie ma „wbudowanych” podatków.

Interfejsy YAN i Adsense są różne, chociaż funkcjonalność systemów jest w przybliżeniu taka sama. YAN obowiązkowy wymaga podłączenia Yandex.Metrica w celu bardziej szczegółowej analizy ruchu i zwiększenia efektywności reklam w ustawieniach można również zmienić parametry RTB. Aby usprawnić analitykę, Adsense umożliwia połączenie z Google Analytics, ale nie jest to wymagane. Kolejną różnicą jest „Centrum wyświetlania reklam” w Adsense, które pozwala blokować niechciane reklamy.

Nie zapominajmy, że obroty finansowe Adsense są X00 razy większe niż obroty YAN.

Jak zarobić więcej na YAN?

Najpierw przeczytaj artykuł „Zwiększenie przychodów z reklamy kontekstowej”, w którym opisano uniwersalne wskazówki dotyczące optymalizacji zarobków z reklamy kontekstowej. Pracując z YAN, musisz także poprawnie i harmonijnie umieszczać bloki reklamowe na stronie, eksperymentować z ich rozmiarem i kolorystyką. Ważne jest, aby regularnie publikować wysokiej jakości treści, filtrować reklamodawców i nie zapominać o ruchu mobilnym.

Szczególny wpływ Na koszt przejścia wpływa „jakość” witryny (nie oceniana przez publiczne algorytmy YAN) i konwersja (zachowanie osoby po wejściu na stronę ogłoszeniową). Dlatego, aby budować wiarygodność w oczach sieci reklamowej, należy pracować nad redukcją odrzuceń, zwiększać głębię i czas oglądania stron oraz zabiegać o pozytywne konwersje.

Przykład: osoba chcąca wynająć mieszkanie nigdy nie kupi mieszkania w nowym budynku, choć taka reklama będzie w pewnym stopniu odpowiadać jego zainteresowaniom.

Oczywiście tylko poważny wzrost ruchu na stronie może radykalnie zwiększyć dochody w YAN. A jest to niemożliwe bez żmudnej pracy pod każdym względem - od rozwoju i ulepszania samego zasobu, po nudną analitykę i umiejętność podejmowania skutecznych, a czasem ryzykownych decyzji.

Aktualizacja. Proces dodawania witryn do sieci reklamowej Yandex został teraz uproszczony. Wymagana jest automatyczna moderacja, ruch przekraczający 100 unikalnych użytkowników dziennie.

Witam drodzy subskrybenci i goście bloga. Dziś jest radosny dzień. Publikujemy recenzję niezwykle wspaniałego kursu z Olga Stribul « Zarabianie pieniędzy na towarach innych ludzi za pośrednictwem YAN.” Można śmiało powiedzieć, że na tym kursie nauczą się ci, którzy naprawdę chcą zarabiać pieniądze. Jednocześnie poziom wyszkolenia praktycznie nie jest ważny. Jedyne, co powinieneś móc zrobić, to zarejestrować się na stronach i jednocześnie szkolić się.

Zanim zaczniesz czytać recenzję, zachęcamy do zapoznania się ze stroną i obejrzenia prezentacji wideo. Nie zajmie to dużo czasu, ponieważ na stronie nie ma żadnych chwytów marketingowych, długich łkających historii ani fałszywych recenzji.

Dla tych, którzy jeszcze nie zrozumieli, autor uczy, jak zarabiać na arbitrażu ruchu za pośrednictwem YAN. YAN to sieć reklamowa Yandex, która obejmuje setki tysięcy witryn. Czym jest arbitraż? Polega to na kupowaniu ruchu w jednym miejscu po jednej cenie i sprzedawaniu go w innym po wyższej cenie. Różnica pomiędzy cenami to Twój zarobek. W naszym przypadku monetyzacja ruchu odbywa się za pośrednictwem programów partnerskich.

Jeśli boisz się słów „Program partnerski” lub „Yandex Direct”, możesz bezpiecznie zamknąć tę stronę. Ty i ja nie mamy o czym rozmawiać, dopóki nie zorientujesz się, że otrzymanie pieniędzy drogą lotniczą przez Internet jest niemożliwe. Programy partnerskie to najłatwiejszy sposób na zarabianie pieniędzy dla początkującego. Oczywiście pod warunkiem, że wiesz, jak pracować z ruchem ulicznym. YandexDirect to najskuteczniejszy kanał przyciągania ruchu. Ten kurs nauczy Cię, jak połączyć te dwie rzeczy w jeden mechanizm, aby przynosił pieniądze. Najważniejsze to mieć chęć. Ludzie, którzy nie idą do przodu, nigdy nie osiągają pozytywnych rezultatów.

Przejdźmy do samego kursu. Po dokonaniu płatności otrzymasz kod umożliwiający rejestrację na stronie szkoleniowej. Zrobiono to, aby zapewnić, że kurs nie stanie się swobodnie dostępny. Mamy nadzieję, że rozumiesz, jaki to ogromny plus. Jednocześnie nie będziesz musiał niczego pobierać, ponieważ wszystkie materiały szkoleniowe będą w Twoim konto osobiste. To wygląda tak.

W sumie kurs składa się z 15 lekcje wideo, które są poparte tekstowymi wyjaśnieniami ważnych punktów, a także linkami do stron i narzędzi. Prezentacja materiału jest doskonała. Wszystko jest pokazane od A do Z, dzięki czemu nawet dziecko może nauczyć się materiału. Trasa jest dość obszerna, ale bez wody. Obejrzenie wszystkich lekcji wideo zajmie Ci około 1-1,5 godziny.

Teraz przejdźmy do konkretów. Jak już powiedzieliśmy, kurs uczy, jak zarabiać pieniądze Programy partnerskie aha, od zera do wyniku. Będziemy podkreślać Kluczowe punkty, które są omawiane na kursie, a my przedstawimy nasze uwagi:

  • Rejestracja w programach partnerskich i wybór odpowiednich produktów do reklamy. Dokładna analiza perspektyw i konkurencyjności. (Bardzo ważny etap, który początkujący ignorują. Najczęściej go ignorują, bo nie rozumieją jego znaczenia).
  • Konfigurowanie linków i analiz.(Bez skonfigurowania analiz nie można zrozumieć, która reklama przynosi pieniądze, a która zabiera).
  • Wybór słowa kluczowe. (Bardzo dobry samouczek wideo, który pokazuje prawidłową metodologię wyboru wszystkich możliwych docelowych słów kluczowych, a także upraszcza proces.)
  • Gotowy szablon RC, a także lekcja wideo na temat pracy z nim.(Bardzo przydatna rzecz, przyspieszająca proces tworzenia reklam.)
  • Lekcje wideo na temat przesyłania reklam, ich konfigurowania, kopiowania, dodawania zdjęć i szybkich linków.
  • Przechodząca moderacja.(Również jeden z ważnych, ale ignorowanych etapów. Przejście moderacji w Direct to cała nauka, jeśli temat reklamowanego produktu jest kontrowersyjny.)
  • Testowanie, analiza i optymalizacja przedsiębiorstw.(Ten punkt jest najważniejszy i staje się możliwy dopiero po ustawieniu analityki w drugim etapie. Dowiesz się jak analizować statystyki i co zrobić, aby zwiększyć swoje zarobki o 30-50%).

Kurs jest bardzo dobry, a fakt, że jest w formie wideo, jest ogromnym plusem. Sami bardzo aktywnie wykorzystujemy Direct, a zwłaszcza YAN, do promocji różne projekty, ale nie wykorzystujemy nawet 80% możliwości omawianych na kursie. Oglądanie kursu i słuchanie autora to przyjemność, bo to widać Olga Stribul praktykująca. Jest naprawdę dobra w tym, o czym mówi. Jej rezultaty widać wyraźnie na lekcjach wideo. Na ekranie wielokrotnie będziesz widzieć statystyki dotyczące przychodów z programów partnerskich oraz wydatków na firmy reklamowe.

Kurs jest bardzo przystępny, gdyż Olga pokazuje całą ścieżkę od wyboru produktu do ustawienia i optymalizacji reklam na przykładzie wybranego produktu. Po prostu ćwicz, bez wody.

Zdecydowanie będziemy go polecać, ponieważ umiejętność pracy z YandexDirect to nieoceniona umiejętność. Sam ustalasz pułap swoich zarobków. Nie będziemy pisać dokładnie, ile możesz zarobić w ciągu miesiąca, ponieważ każda osoba jest indywidualna. Nie jest również konieczna współpraca wyłącznie z podmiotami stowarzyszonymi zajmującymi się produktem. Ten model pasuje do wszystkiego. Gdy tylko przestudiujesz kurs, będziesz mógł zarabiać pieniądze na programach partnerskich oferujących produkty informacyjne i programy partnerskie oferujące usługi, a nawet oferując swoje usługi w zakresie konfiguracji Direct to właścicieli firm. Directolodzy są obecnie bardzo poszukiwani, ponieważ YandexDirect jest najbardziej realistycznym źródłem docelowych gości.

Znamy ludzi, którzy pracują z 500 000 rubli miesięcznie firmy reklamowe duże firmy. Nie możemy powiedzieć, że ktokolwiek z Was będzie w stanie osiągnąć takie wyniki, ale powiemy, że wszystko jest całkiem możliwe przy należytym wysiłku.

Teraz masz okazję zdobyć bardzo cenną wiedzę. Nie myśl, że półtorej godziny oglądania lekcji wideo i czas na ćwiczenia to dużo. Ludzie studiują na uniwersytetach przez 6 lat i nawet potem nie mogą znaleźć pracy za przyzwoitą pensję. Jednocześnie cena kursu, jak za pełnoprawny podręcznik, wcale nie jest wysoka.

Sam kurs można kupić za 1490 rubli. Jeśli chcesz otrzymać kurs i dostać się na czat kupujących ten kurs, na którym autor i każdy z uczniów dzielą się swoimi sukcesami i tajemnicami, będziesz musiał zapłacić 1990 rubli. Cóż, najbardziej indywidualna opcja z dodatkiem czatu na Skype i osobistej konsultacji z Olgą Stribul na Skype kosztuje 2990 rubli. Oczywiście ostatnia opcja będzie najskuteczniejsza, jednak tutaj trzeba spojrzeć na własne możliwości finansowe.

A teraz o najważniejszym, czyli o inwestycjach. Są one niewątpliwie potrzebne na początek. Aby przetestować jeden produkt, należy przeznaczyć na reklamę mniej więcej tyle, ile wynosi koszt jednego leada (nagroda za potwierdzone zamówienie). Zazwyczaj kwota ta waha się od 200 do 400 rubli. Zanim zaczniesz zarabiać, będziesz musiał przetestować kilka produktów. Niektórzy zarobią na pierwszym produkcie, inni na trzecim. Wszystko zależy od tego, jak uważnie będziesz obserwował kurs i powtarzał kroki Olgi. Ale fakt, że dzięki zdobytej wiedzy zaczniesz zarabiać, jest bezsprzeczny.

Nawet jeśli nie masz pieniędzy na badania, jest wyjście. Uważnie przestudiuj kurs i zaoferuj swoje usługi w zakresie zakładania YAN osobom prowadzącym jakąkolwiek działalność gospodarczą. Wypromowanie wyjątkowego biznesu jest znacznie łatwiejsze niż popularnych produktów z sieci CPA. Dzięki temu możesz doskonalić się w tym i zarabiać pieniądze już od pierwszych dni. W niszach o niskiej konkurencji nadal musisz trafić na minus. Istnieje wiele opcji. Najważniejsze jest, aby zdecydować, czy jesteś gotowy na naukę i iść do przodu, czy NIE! Jeśli kupiłeś już jakieś kursy, ale coś Ci nie wyszło właśnie z powodu braku ruchu, ten kurs również pomoże Ci ruszyć z miejsca.

28.04.2017 kurs został przez autora wycofany ze sprzedaży

Uprzejmie prosimy zostaw swoje recenzje w komentarzach dopiero po ukończeniu kursu. Jeśli masz jakieś pytania, napisz do autora na e-mail. Olga jest kontaktowa i zawsze gotowa do pomocy osobom zainteresowanym nauką.

Ile i jak można zarobić w Yandex Direct – to pytanie zadaje sobie każdy, kto decyduje się wejść na ścieżkę zarabiania w Internecie.

Oszacowanie przyszłych dochodów jest jednym z głównych czynników wpływających na podejmowanie decyzji. Ile pieniędzy naprawdę możesz zarobić i jak to zrobić, zastanówmy się w tym artykule.

Yandex Direct to kontekstowa sieć reklamowa najpopularniejszej rosyjskiej wyszukiwarki Yandex. Są to płatne reklamy, które można znaleźć wszędzie w Internecie, zarówno w samej wyszukiwarce, jak i dalej różne internety zasoby. W swej istocie Yandex Direct to usługa, która pozwala niektórym osobom reklamować i sprzedawać swoje towary i usługi w Internecie, a innym zarabiać pieniądze poprzez umieszczanie reklam na swoich stronach internetowych.

Jak wspomniano powyżej, właściciele stron internetowych i blogów mogą zarabiać na serwisie, ale nie tylko. Yandex Direct pozwala zarabiać pieniądze bez posiadania własnej strony internetowej. Na przykład możesz reklamować się za pośrednictwem Yandex Direct, aby sprzedawać swój własny lub cudzy produkt. W tym przypadku nie trzeba posiadać własnej strony internetowej, aby zarabiać pieniądze. Możesz od razu zareklamować swój link partnerski, który prowadzi albo do karty produktu sklepu partnerskiego, albo do strony docelowej.

Ile może zarobić właściciel strony internetowej?

Świetnym sposobem na zdobycie jest umieszczanie kontekstowych bloków reklamowych pasywny dochód z zasobów internetowych. Aby zacząć zarabiać korzystając z Yandex Direct, wystarczy zarejestrować się w sieci kontekstowej i otrzymać specjalny kod, który należy umieścić na stronach swojej witryny. Właściciel zasobu otrzyma nagrodę za każdym razem, gdy użytkownik kliknie reklamę. Za każde kliknięcie otrzymasz pieniądze.

Główne czynniki wpływające na ostateczną kwotę dochodu

  • frekwencja
  • Cena za kliknięcie
  • współczynnik klikalności

Z reguły im większy ruch ma witryna, tym większy dochód może przynieść właścicielowi. Warto jednak wziąć pod uwagę także taki czynnik, jak tematyka samego zasobu. Wiele zależy od tematu: zarówno wskaźnika ruchu, jak i kosztu kliknięcia.

Tematy w Internecie można podzielić na trzy typy: wysoce konkurencyjne (z wysokim kosztem kliknięcia), niskokonkurencyjne (z wysokim kosztem kliknięcia). niska cena za kliknięcie) i umiarkowanie konkurencyjne (ze średnim kosztem kliknięcia). Tematy wysoce konkurencyjne obejmują samochody, nieruchomości, finanse i pożyczki. Te mało konkurencyjne, takie jak przepisy kulinarne i gotowanie, rękodzieło, tematy rozrywkowe.

Ruch w witrynie

Na przykład w przypadku tematów rozrywkowych ruch wynosi zwykle średnio 50 000 unikalnych użytkowników dziennie. Jednak praktycznie nie jest to możliwe. Ponieważ ten temat nie zakłada obecności reklamodawców, którzy byliby skłonni zamieścić reklamę kontekstową dla zapytań o rozrywkę.
W sektorze komercyjnym średnia frekwencja jest znacznie niższa od średniej i waha się od 3 000 do 15 000 dziennie. Ale z powodu wysoka cena za kliknięcie dochód z takiej witryny może osiągnąć 200 000 rubli. miesięcznie lub więcej.

Cena za kliknięcie

Jak wspomniano powyżej, koszt jednego kliknięcia w reklamie kontekstowej jest bardzo zróżnicowany w zależności od tematu i konkurencyjności wyszukiwanego hasła. Promocja i umieszczanie reklam kontekstowych dla tych samych zapytań duża liczba ludzie, ale nikt inny. Oznacza to, że koszt kliknięcia w przypadku niektórych zapytań jest wyższy, ale w przypadku innych może wynosić kilka groszy. Dlatego przed utworzeniem i rozwojem zasobu internetowego warto ocenić wybraną niszę pod kątem kosztu kliknięcia w reklamie kontekstowej.

Jak oszacować przyszły koszt 1 kliknięcia

Aby oszacować przyszły koszt 1 kliknięcia, wybierz kilka głównych kluczowych zapytań za pomocą usługi wordstat.yandex.ru. Przejdź do swojego konta Yandex Direct i przeczytaj tam wstępny budżet.


Oczywiście liczby, które zobaczysz, będą dalekie od rzeczywistego kosztu jednego kliknięcia reklamy w Twojej witrynie. Ale porównując ze sobą różne zapytania, możesz wybrać te najbardziej obiecujące.

Współczynnik klikalności reklamy

Współczynnik klikalności jest obliczany jako stosunek wszystkich odwiedzających witrynę do liczby kliknięć reklamy. Za normalną uważa się stawkę od 3 do 10%. Nie należy jednak dążyć do wysokiego współczynnika klikalności, ponieważ może to pogorszyć czynniki behawioralne i znacząco wpłynąć na rankingi w wyszukiwarkach.
Współczynnik klikalności wynoszący do 7% można uznać za normalny.

Od czego zależy współczynnik klikalności reklam?

  • z wygląd reklamy
  • ich projekt kolorystyczny
  • od lokalizacji bloków reklamowych
  • czy przy wyświetlaniu reklam uwzględniane są zainteresowania użytkownika, czy nie

Przykłady zarabiania pieniędzy w Yandex Direct

Webmasterzy nie mają zwyczaju ujawniania swoich dochodów. Możesz jednak dowiedzieć się, ile zarabiasz w Yandex Direct, wchodząc na giełdę sprzedaży stron internetowych. Jedną z najpopularniejszych giełd jest Telderi. Tutaj każdy może zobaczyć wskaźniki ruchu i kwotę wygenerowaną w ramach tego projektu.

Przyjrzyjmy się na przykład witrynie motoryzacyjnej i temu, ile zarabia na reklamach kontekstowych.

Charakterystyka zasobów:

  • temat: auto
  • liczba odwiedzających dziennie 2400 unikalnych
  • źródła ruchu: 51% Yandex, 32% Google
  • dochód z reklamy kontekstowej wynosi 17 700 rubli.
  • Zrzuty ekranu przedstawiające zarobki w Yandex Direct i Google AdSense

Podobne artykuły

2024 Choosevoice.ru. Mój biznes. Księgowość. Historie sukcesów. Pomysły. Kalkulatory. Czasopismo.