Cum să faci bani în rețeaua de publicitate Yandex. Cum să câștigi bani în rețeaua de publicitate Yandex. Îndreptându-ne către YAN

  1. „Tranziția de la blocurile directe la o platformă programatică” este discutată pe blogurile Yandex.
    Există chiar frumos video cu o fată drăguță. Dar aproape toți autorii și participanții activi ai YAN scriu că, odată cu introducerea noului format al rețelei de publicitate Yandex (YAN), sub formă de blocuri RTB care arată reclame directe și publicitate media, veniturile lor au scăzut semnificativ, până la 90%. Răspunsul standard al lui YAN la aceasta: „Trimite-ne exemple care indică ID-ul paginii, stat_ID al blocurilor Direct și ID-ul blocurilor RTB”
  2. Yandex a recunoscut parțial că a făcut o greșeală și a deschis subiectul „Colectare părere despre trecerea la RTB”.
    Acest subiect este, de asemenea, plin de mesaje despre o scădere a veniturilor din YAN la trecerea la RTB. Și răspunsuri standard de la angajații YAN, pe care le-am citat mai sus.

Cum să crești veniturile din blocurile YAN RTB?

Pentru a începe, iată pașii de bază pe care trebuie să-i faceți pentru a vă menține veniturile cu YAN:

  1. După trecerea completă a YAN la RTB, este mai bine să înlocuiți unitățile de publicitate. Nu are rost să dai setări de tranziție lui Yandex când le poți personaliza pentru a se potrivi intereselor tale.
  2. În noile blocuri RTB din fila „Direct”, configurăm aspectul reclamelor directe, așa cum a fost configurat în versiunea veche (dacă încă funcționează, atunci versiune veche YAN, dacă nu, atunci din memorie, capturi de ecran, stilul site-ului etc.)
  3. Fila „Publicitate grafică” nu ne va ajuta prea mult. Ne asigurăm că dimensiunile se potrivesc cu dimensiunea blocului Direct selectată și cu spațiul publicitar de pe site.
  4. Filele „Geografie”, „Subiecte” și „Mărci” vor fi necesare pentru reglare fină (dacă aveți un public de nișă pentru resursă, dar vizionați ceva ce cu siguranță nu vă va plăcea).
  5. Fila „Strategie”. Aici vom aplica „metoda secretă” (vezi mai jos).

„Metoda secretă” de creștere a veniturilor din RTB YAN

Ce prag CPM ar trebui să setez și cum îl pot afla?

X=((venit timp de 2 ani / impresii timp de doi ani)*1000/2 = ((50000/2500000)*1000)/2 = 10
Y=((venit timp de 2 ani / afișări timp de doi ani)*1000/2 = ((50000/2500000)*1000)*1.2 = 24

Unde X este inserat în pragul CPM pentru anunțuri Yandex.Direct și Y în pragul CPM pentru publicitate grafică.

Ce înseamnă aceste numere?

Totul este simplu aici:
X este jumătate din CPM-ul nostru mediu ajustat sezonier pentru această unitate de anunțuri. Jumătate este luată pentru a nu tăia impresiile directe în perioadele de reducere. ( Dacă sunteți interesat să calculați mai exact, atunci colectăm statistici privind perioadele din zilele cele mai proaste și recalculăm X pe baza acestor date. În general, este suficient să luați de la jumătate la 25% din CPM-ul mediu al unui bloc pentru a capta mai mult de 90% din publicitatea pe care se poate face clic.)
Y este +20% față de CPM-ul mediu al acestui bloc, ținând cont de sezonalitate. Această parte va permite afișarea publicității afișate numai dacă ne oferă de fapt venit bun, nu mai rău decât veniturile din reclamele directe în perioadele nu cele mai proaste de publicitate.

Câștigați din 10.000 de ruble pe afiliați folosind YAN (Yandex Advertising Network). Vă rugăm să rețineți că autorul Alexey Zhiganov ar fi trebuit să scrie acest lucru pe site-ul său de vânzare (alți oameni de afaceri fac asta):

  • Ce vei primi calea ușoară a face bani pe internet.
  • Că nu trebuie să faci nimic!
  • Banii pe care ii vei primi sunt garantati!
  • Ce metodă de a câștiga bani este extrem de simplă!

Cu toate acestea, Alexey este sincer cu noi. Este gresit! Va trebui să ne folosim creierul! Prin urmare, acest venit nu este potrivit pentru iubitorii de gratuități și „pastile magice”. Asta nu este pentru tine!

Cine este eligibil pentru Câștiguri de la 10.000 de ruble pe afiliați cu ajutorul YAN?

  • Ești începător și ai o mizerie în cap. Ești un începător care știe că sunt mulți bani pe internet. Nu știi de unde să începi - pe ce buton să apeși și cum să câștigi primii bani. Căutați o modalitate ușoară de a face bani pe internet, unde vă vor explica într-un limbaj clar ce să faceți și unde să faceți clic.
  • Ești mamă în concediu de maternitate sau pensionară? Există o lipsă acută de bani de maternitate și pensii. Și copiii cresc repede, viața trece. Dar vor să dea mai mult. Nu o merită? Căutați o metodă simplă de a câștiga bani care să nu ocupe mult timp?
  • Ai trecut printr-o grămadă de antrenament, dar tot trage pisica de coadă. Ați încercat deja o mulțime de moduri de a face bani pe internet. Cunoașteți teoria, dar vă este frică să treceți la practică. Incertitudinea te oprește. Nu știi exact ce trebuie făcut.

Ce rezultate vei obține? Câștigați din 10.000 de ruble pe afiliați folosind YAN. Va fi frumos să primești astfel de comisioane pe cardul tău. Vedeți mai jos capturile de ecran.

Ce este în interiorul cursului de formare pentru a câștiga din 10.000 de ruble pe afiliații care folosesc YAN?

În cursul său de formare, Alexey Zhiganov a eliminat toate lucrurile inutile, vă va spune cum să câștigați din 10.000 de ruble pe lună în programele de afiliere folosind YAN.

Veți primi 8 lecții video înregistrate. Lecții fără apă. Doar exersează. Autorul explică esența și arată cu un exemplu cum să câștigi primele comisioane. Acest lucru se face astfel încât creierul tău să nu fie supraîncărcat cu discuții inutile. În 10-40 de minute vei primi întreaga cantitate de cunoștințe.

De ce de la 10.000 de ruble - întrebi? Nu-i așa de puțin? La alte cursuri promit de la 500.000 pe săptămână? Ideea este că pentru a câștiga 500.000, mai întâi trebuie să câștigi cel puțin 10.000, iar apoi vor fi 500.

Programul cursului arată așa.

Despre autor. Câștiguri din 10.000 de ruble pe afiliații care folosesc YAN

Autorul cursului este Alexey Zhiganov. El nu este milionar, nu este un om de afaceri în domeniul informației și nici o persoană media. Alexey, un simplu rezident al Rusiei, care a urmat o grămadă de antrenamente pe internet, a cheltuit mulți bani pentru a găsi o „pilulă magică”, care, după cum s-a dovedit, nu există.

R publicitate CU mânca eu indexa este cel mai popular sistem din Rusia și unul dintre cele mai populare în zeci de țări din întreaga lume publicitate contextuală, permițând proprietarilor de site-uri web să câștige bani prin afișarea de anunțuri de la Yandex Direct, Yandex Market și altele rețelele de afiliați. Câștigurile în YAN provin strict din clicuri, proprietarul site-ului primește 50% din prețul clicului pentru agent de publicitate. Costul clicului în sine depinde de o mulțime de factori, dintre care majoritatea coincid cu cei descriși în articolul despre Google Adsense.

Moderare

Puteți găsi informații despre site-urile pe care sistemul le acceptă în ajutorul Yandex. Pe scurt: site-ul trebuie să aibă conținut sau funcționalitate originală; trebuie să fie de folos practic pentru public țintă; Înșelăciunea sub orice formă și orice încălcare a legislației Federației Ruse sunt interzise.

O altă cerință importantă este traficul pe site, care nu trebuie să fie mai mic 500 de oameni unici pe zi. Mai mult, statisticile trebuie să rămână la astfel de indicatori cel puțin o lună. În cazuri rare, YAN acceptă site-uri cu puțin mai puțin trafic, dar se fac excepții doar pentru resursele foarte specializate și de o calitate cu adevărat înaltă.

  • completați toate secțiunile;
  • arată activitatea utilizatorului (sub formă de comentarii sau cel puțin like-uri pe rețelele sociale);
  • adăugați diverse servicii pe site (de exemplu, calculatoare pentru ceva sau altele interactive);
  • impresia generală ar trebui să fie că aceasta bun proiect, făcut pentru oameni.

Era site-urilor obișnuite cu articole, cel puțin în YAN, a trecut deja. Prin urmare, încercați să îndepliniți nu numai cerințele minime ale rețelei de publicitate, ci gândiți-vă și la calitatea site-ului într-un sens mai global.

Formatul și principiile publicității

Reclamele contextuale YAN iau forma unor blocuri personalizabile de diferite dimensiuni. Ele pot avea unul dintre următoarele formate:

  • Blocuri de dimensiuni fixe(8 opțiuni);
  • Blocuri „cauciuc”.(a căror dimensiune nu este fixă);
  • Blocuri adaptive;
  • Blocuri pentru dispozitive mobile.

Utilizatorului i se arată reclama care, teoretic, are cele mai mari șanse de a-i atrage atenția (ceea ce duce la un „clic”). Publicitatea este afișată pe site-urile web folosind principiul licitației, care ia în considerare mai mult de 100 de factori de clasare. Costul primului clic depinde în mare măsură de tema site-ului, de locația și designul corect al blocurilor, de calitatea conținutului și de conversia după clic pe reclamă.

RTB

Membrii rețelei de publicitate YAN au o oportunitate unică de a folosi blocuri RTB multiformate. Tehnologia de licitare în timp real vă permite să difuzați reclame pe site-ul dvs. cu cel mai mare cost pe clic posibil (sau cu CPM minim necesar). În același timp, dimensiunea blocului de publicitate nu este fixă, iar spațiile de pe site-ul tău sunt vândute în cadrul unei licitații speciale.

Orice participant la sistem poate maximiza cu adevărat veniturile, poate controla agenții de publicitate și poate selecta numai anunțuri de înaltă calitate, relevante și „costisitoare”. Există 3 strategii de afișare pentru RTB:

  • „Venitul maxim”- modul complet automat, când este selectat cel mai eficient CPM în momentul afișării reclamei.
  • „Cota de trafic Yandex”- doar acea porțiune de afișări care nu sunt vândute direct în sistem este scoasă la licitație.
  • „Pragul minimCPM» - Publicitatea RTB este afișată numai în cazurile în care CPM-ul său este mai mare decât este specificat în setări.

Alte diferențe față de Adsense

Venitul proprietarului site-ului este de doar 50%, în timp ce Adsense primește 68% din costul real al unui clic. În plus, costul mediu pe clic în YAN este inferior mediei rețelei de publicitate Google, dar există și excepții.

Formula arată o eficiență ridicată cândYAN și Adsense sunt folosite simultan pe site. Datorită sistemului de „licitație”, pe paginile site-ului sunt afișate cele mai scumpe reclame din cele două rețele de publicitate. In al meu experienta personala, veniturile cresccu 20-30%.

Începeți cu YAN necesită încheierea unui acord de cooperare. Contractele în sine depind de țară și de statutul juridic al persoanei. Pragul de plată pentru cetățenii Federației Ruse este de 3.000 de ruble, pentru cetățenii din Ucraina sau Belarus – 5.000 de ruble sau 150 de dolari, pentru alte țări – 150 de dolari. În Adsense, permiteți-mi să vă reamintesc, „salariul minim” este limitat la 100 USD.

Utilizatori privați cu pașaport rusesc în obligatoriu plătiți 13% din venit pe indivizii, în timp ce în Adsense nu există taxe „încorporate”.

Interfețele YAN și Adsense sunt diferite, deși funcționalitatea sistemelor este aproximativ aceeași. YAN obligatoriu necesită conectarea Yandex.Metrica pentru o analiză mai detaliată a traficului și creșterea eficienței publicității în setări puteți modifica și parametrii RTB; Pentru a îmbunătăți analiza, Adsense vă permite să conectați Google Analytics, dar nu este obligatoriu. O altă diferență este „Centrul de vizualizare a anunțurilor” din Adsense, care vă permite să blocați anunțurile nedorite.

Să nu uităm că cifra de afaceri financiară a Adsense este de X00 de ori mai mare decât cea a YAN.

Cum să câștigi mai mult pe YAN?

Mai întâi, citiți articolul „Creșterea veniturilor din publicitatea contextuală”, care descrie sfaturi universale pentru optimizarea veniturilor din publicitatea contextuală. Când lucrați cu YAN, trebuie să plasați corect și armonios blocurile de publicitate pe site, să experimentați cu dimensiunea și schema de culori ale acestora. Este important să publicați în mod regulat conținut de calitate, să filtrați agenții de publicitate și să nu uitați de traficul mobil.

Influenta deosebita Costul unei tranziții este influențat de „calitatea” site-ului (neevaluat de algoritmi publici YAN) și de conversie (comportamentul unei persoane după ce a accesat un site de publicitate). Prin urmare, pentru a construi credibilitatea în ochii rețelei de publicitate, trebuie să lucrați pentru a reduce respingerile, pentru a crește profunzimea și timpul de vizualizare pe pagini și să vă străduiți pentru conversii pozitive.

Exemplu: o persoană care dorește să închirieze un apartament nu va cumpăra niciodată un apartament într-o clădire nouă, deși o astfel de publicitate va corespunde într-o anumită măsură intereselor sale.

Evident, doar o creștere serioasă a traficului pe site poate crește dramatic veniturile în YAN. Și acest lucru este imposibil fără o muncă minuțioasă în toate sensurile - de la dezvoltarea și îmbunătățirea resursei în sine, la analize plictisitoare și capacitatea de a lua decizii eficiente și uneori riscante.

Actualizați. Procesul de adăugare a site-urilor la rețeaua de publicitate Yandex a fost acum simplificat. Moderare automată, trafic de peste 100 de vizitatori unici pe zi este necesar.

Salutare dragi abonati si invitati ai blogului. Astăzi este o zi plină de bucurie. Publicăm o recenzie a unui curs foarte minunat de la Olga Stribul « Câștigând bani din bunurile altor oameni prin YAN.” Putem spune cu încredere că acest curs îi va învăța pe cei care doresc cu adevărat să câștige bani. Și, în același timp, nivelul tău de pregătire practic nu este important. Singurul lucru pe care ar trebui să-l poți face este să te înregistrezi pe site-uri și să fii instruit în același timp.

Înainte de a continua să citiți recenzia, vă îndemnăm să vă familiarizați cu site-ul și să urmăriți prezentarea video. Acest lucru nu va dura mult timp, deoarece site-ul nu are trucuri de marketing, povești lungi de plâns sau recenzii false.

Pentru cei care nu au înțeles încă, autorul învață cum să câștigi bani din arbitrajul de trafic prin YAN. YAN este rețeaua de publicitate Yandex, care acoperă sute de mii de site-uri. Ce este arbitrajul? Aceasta înseamnă să cumpărați trafic într-un loc la un preț și să îl revând în altul la un preț mai mare. Diferența dintre prețuri este câștigurile dvs. În cazul nostru, monetizarea traficului are loc prin programe de afiliere.

Dacă vă este frică de cuvintele „Program de afiliere” sau „Yandex Direct”, atunci puteți închide această pagină în siguranță. Tu și cu mine nu avem ce să vorbim până nu îți dai seama că a primi bani din aer pe internet este imposibil. Programele de afiliere sunt cel mai simplu mod pentru un începător de a câștiga bani. Desigur, cu condiția să știi să lucrezi cu traficul. Și YandexDirect este cel mai eficient canal pentru a atrage trafic. Acest curs vă va învăța cum să combinați aceste două lucruri într-un singur mecanism, astfel încât să aducă bani. Principalul lucru este să ai o dorință. Oamenii care nu merg înainte nu obțin niciodată rezultate pozitive.

Să trecem la cursul în sine. După plată veți primi un cod pentru a vă înregistra pe site-ul de antrenament. Acest lucru se face pentru a se asigura că cursul nu devine disponibil gratuit. Sperăm că înțelegeți ce plus este acesta. În același timp, nu va trebui să descărcați nimic, deoarece toate materialele de instruire vor fi în dvs cont personal. Arata cam asa.

În total, cursul este format din 15 lecții video, care sunt susținute de explicații text ale punctelor importante, precum și de link-uri către site-uri și instrumente. Prezentarea materialului este excelentă. Totul este prezentat de la A la Z, astfel încât chiar și un copil poate învăța materialul. Cursul este destul de extins, dar fără apă. Vă va dura aproximativ 1-1,5 ore pentru a viziona toate lecțiile video.

Acum să fim specifici. După cum am spus deja, cursul învață cum să faci bani programe de afiliere ah de la zero la rezultat. Vom evidenția puncte cheie, despre care se discută în curs și vom oferi comentariile noastre:

  • Înregistrarea în programe de afiliere și selecția produselor potrivite pentru publicitate. Analiza amănunțită a perspectivelor și a competitivității. (O etapă foarte importantă pe care începătorii o ignoră. Cel mai adesea o ignoră pentru că nu înțeleg semnificația).
  • Configurarea link-urilor și a analizelor.(Fără a configura analize, este imposibil de înțeles ce anunt aduce bani și care ia).
  • Selecţie Cuvinte cheie. (Tutorial video foarte bun care arată metodologia corectă pentru selectarea tuturor cuvintelor cheie țintă posibile, precum și simplificarea procesului.)
  • Un șablon RC gata făcut, precum și o lecție video despre lucrul cu acesta.(Un lucru foarte util pentru a accelera procesul de creare a reclamelor.)
  • Lecții video despre încărcarea anunțurilor, configurarea acestora, copierea, adăugarea de imagini și linkuri rapide.
  • Trecerea moderației.(De asemenea, una dintre etapele importante, dar ignorate. Trecerea moderației în Direct este o întreagă știință dacă subiectul produsului promovat este controversat.)
  • Testarea, analiza si optimizarea companiilor.(Acest punct este cel mai important și devine posibil doar după configurarea analizei în a doua etapă. Veți învăța cum să analizați statisticile și ce să faceți pentru a vă crește câștigurile cu 30-50%).

Cursul este foarte bun, iar faptul că este în format video este un mare plus. Noi înșine folosim foarte activ Direct și în special YAN pentru promovare diverse proiecte, dar nici măcar nu folosim 80% din oportunitățile discutate în curs. Urmărirea cursului și ascultarea autorului este o plăcere, deoarece este clar că Olga Stribul practicant. Este foarte bună la ceea ce vorbește. Rezultatele sale sunt vizibile clar în lecțiile video. Pe ecran veți vedea în mod repetat statistici privind veniturile din programele de afiliere și cheltuielile cu companiile de publicitate.

Cursul este foarte accesibil, deoarece Olga arată întreaga cale de la alegerea unui produs până la configurarea și optimizarea reclamelor folosind exemplul produsului selectat. Doar practică, fără apă.

Îl vom recomanda cu siguranță, deoarece capacitatea de a lucra cu YandexDirect este o abilitate neprețuită. Îți stabilești singur plafonul câștigurilor. Nu vom scrie exact cât poți câștiga într-o lună, deoarece fiecare persoană este individuală. De asemenea, nu este necesar să lucrați numai cu afiliații de produse. Acest model este potrivit pentru orice. De îndată ce studiezi cursul, vei putea câștiga bani din programele de afiliere de produse de informare și programe de afiliere de servicii și chiar oferind serviciile tale pentru înființarea Direct proprietarilor de afaceri. Directorii sunt acum la mare căutare, deoarece YandexDirect este cea mai realistă sursă de vizitatori vizați.

Cunoaștem oameni cu care lucrează cu care câștigă 500.000 de ruble pe lună companii de publicitate companii mari. Nu putem spune că oricare dintre voi va putea obține astfel de rezultate, dar vom spune că totul este posibil cu efortul cuvenit.

Acum aveți ocazia să obțineți cunoștințe foarte valoroase. Să nu credeți că o oră și jumătate de vizionare a lecțiilor video și timpul de exersare este mult. Oamenii învață la universități timp de 6 ani și nici după aceea nu își găsesc un loc de muncă cu un salariu decent. În același timp, prețul cursului, ca și pentru un manual cu drepturi depline, nu este deloc ridicat.

Puteți cumpăra cursul în sine pentru 1.490 de ruble. Dacă doriți să primiți un curs și să intrați în chat-ul cumpărătorilor acestui curs, unde autorul și fiecare dintre studenți își împărtășesc succesele și secretele, atunci va trebui să plătiți 1990 de ruble. Ei bine, cea mai individuală opțiune cu adăugarea unui chat Skype și a unei consultări personale de la Olga Stribul pe Skype costă 2990 de ruble. Desigur, ultima opțiune va fi cea mai eficientă, dar aici trebuie să vă uitați la propriile capacități financiare.

Acum despre cel mai important lucru, despre investiții. Ele sunt, fără îndoială, necesare pentru a începe. Pentru a testa un produs, trebuie să cheltuiți aproximativ costul unui client potențial (recompensa pentru o comandă confirmată) pe publicitate. De obicei, această sumă variază de la 200 la 400 de ruble. Înainte de a începe să câștigi bani, va trebui să testezi mai multe produse. Unii vor face bani din primul produs, alții din al treilea. Totul depinde de cât de atent urmăriți cursul și repeți pașii Olgăi. Dar faptul că vei începe să câștigi bani datorită cunoștințelor pe care le dobândești este incontestabil.

Chiar dacă nu ai bani pentru teste, există o cale de ieșire. Studiați cu atenție cursul și oferiți-vă serviciile pentru configurarea YAN persoanelor care sunt angajate în orice afacere. Promovarea unei afaceri unice este mult mai ușoară decât produsele populare din rețelele CPA. În acest fel, puteți să vă îmbunătățiți și să câștigați bani încă din primele zile. În nișele de competiție scăzută, trebuie totuși să reușești să intri în roșu. Există o mulțime de opțiuni. Principalul lucru este să decizi dacă ești gata să înveți și să mergi înainte sau NU! Dacă ați achiziționat niște cursuri înainte, dar lucrurile nu au funcționat pentru dvs. tocmai din cauza lipsei de trafic, acest curs vă va ajuta, de asemenea, să puneți lucrurile în mișcare.

28.04.2017 cursul a fost retras de la vânzare de către autor

Vă rugăm lasa-ti recenziileîn comentarii numai după ce ai terminat cursul. Dacă aveți întrebări, scrieți-i autorului pe e-mail. Olga este în contact și întotdeauna gata să ajute oamenii care sunt interesați să învețe.

Cât de mult și cum poți câștiga pe Yandex Direct - aceasta este întrebarea pe care și-o pun toți cei care decid să ia calea câștigării de bani pe internet.

Estimarea veniturilor viitoare este unul dintre principalii factori care influențează luarea deciziilor. Câți bani poți câștiga cu adevărat și cum să faci asta, hai să ne dăm seama în acest articol.

Yandex Direct este o rețea de publicitate contextuală din cel mai popular motor de căutare rusesc Yandex. Acestea sunt reclame plătite care pot fi găsite peste tot pe Internet, atât în ​​motorul de căutare în sine, cât și pe diverse internet resurse. În esență, Yandex Direct este un serviciu care le permite unora să-și facă publicitate și să-și vândă bunurile și serviciile pe internet, iar altora să câștige bani plasând reclame pe site-urile lor web.

După cum am menționat mai sus, proprietarii de site-uri web și bloguri pot câștiga bani din serviciu, dar nu numai. Yandex Direct vă permite să câștigați bani fără a avea propriul site web. De exemplu, puteți face publicitate prin Yandex Direct pentru a vinde produsul dvs. sau al altcuiva. În acest caz, nu este nevoie să aveți propriul site web pentru a câștiga bani. Puteți face publicitate imediat la linkul dvs. de afiliat, care duce fie la cardul de produs al magazinului afiliat, fie la pagina de destinație.

Cât de mult poate câștiga un proprietar de site?

Plasarea blocurilor de publicitate contextuală este o modalitate excelentă de a obține venit pasiv din resursa dvs. de internet. Tot ce aveți nevoie pentru a începe să câștigați bani folosind Yandex Direct este să vă înregistrați în rețeaua contextuală și să primiți un cod special pe care trebuie să îl plasați pe paginile site-ului dvs. Proprietarul resursei va primi o recompensă de fiecare dată când un vizitator face clic pe anunț. Pentru fiecare clic veți primi bani.

Principalii factori care influențează suma finală a venitului

  • prezența
  • cost pe clic
  • rata de clic

De regulă, cu cât un site are mai mult trafic, cu atât poate aduce mai multe venituri proprietarului său. Cu toate acestea, merită să luați în considerare și un astfel de factor precum subiectul resursei în sine. Depinde foarte mult de subiect: atât indicatorul de trafic, cât și costul pe clic.

Subiectele de pe Internet pot fi împărțite în trei tipuri: foarte competitive (cu un cost pe clic ridicat), competitiv scăzut ( preț scăzut pe clic) și moderat competitiv (cu un cost mediu pe clic). Subiectele extrem de competitive includ mașini, imobiliare, finanțe și împrumuturi. Cele slab competitive, cum ar fi rețete și gătit, artizanat, subiecte de divertisment.

Traficul pe site

De exemplu, pe subiecte de divertisment, traficul este de obicei de 50.000 de vizitatori unici pe zi. Cu toate acestea, practic nu este posibil. Pentru că acest subiect nu presupune prezența agenților de publicitate care ar fi dispuși să plaseze publicitate contextuală pentru interogări de divertisment.
În sectorul comercial, prezența medie este mult mai mică decât media, variind de la 3.000 la 15.000 pe zi. Dar, din cauza preț mare pe clic, venitul de la un astfel de site poate ajunge la 200.000 de ruble. pe lună sau mai mult.

Preț pe clic

După cum am menționat mai sus, costul unui clic în publicitatea contextuală variază foarte mult în funcție de subiect și de competitivitatea interogării de căutare. Promovarea și plasarea publicității contextuale pentru aceleași interogări de căutare un numar mare de oameni, dar nimeni altcineva. Aceasta înseamnă că costul pe clic pentru unele interogări este mai mare, dar pentru altele poate fi de câțiva bănuți. Prin urmare, înainte de a crea și dezvolta o resursă de internet, merită să evaluați nișa aleasă pentru costul pe clic în publicitatea contextuală.

Cum să estimați costul viitor al unui clic

Pentru a estima costul viitor al unui clic, selectați mai multe interogări cheie principale folosind serviciul wordstat.yandex.ru. Accesați contul Yandex Direct și citiți bugetul preliminar de acolo.


Desigur, numerele pe care le vedeți vor fi departe de costul real al unui clic pe o reclamă de pe site-ul dvs. Dar comparând diferite interogări între ele, le puteți alege pe cele mai promițătoare.

Rata de clic pe anunț

Rata de clic este calculată ca raportul dintre toți vizitatorii site-ului și numărul de clicuri pe reclame. O rată de 3 până la 10% este considerată normală. Cu toate acestea, nu ar trebui să urmăriți o rată de clic ridicată, deoarece aceasta poate înrăutăți factorii comportamentali și poate afecta în mod semnificativ clasarea în motoarele de căutare.
O rată de clic de până la 7% poate fi considerată normală.

Ce determină rata de clic a reclamelor?

  • din aspect reclame
  • designul lor de culoare
  • de la locația blocurilor de publicitate
  • dacă interesele utilizatorului sunt luate în considerare la afișarea reclamelor sau nu

Exemple de câștig de bani pe Yandex Direct

Nu este obișnuit ca webmasterii să-și dezvăluie veniturile. Cu toate acestea, puteți afla cât câștigați pe Yandex Direct mergând la bursa de site-uri web de vânzare. Unul dintre cele mai populare schimburi este Telderi. Aici oricine poate vedea indicatorii de trafic și suma de bani generată pe acest proiect.

De exemplu, să ne uităm la un site web auto și cât câștigă acesta din publicitatea contextuală.

Caracteristicile resursei:

  • subiect: auto
  • numărul de vizitatori pe zi 2.400 unici
  • surse de trafic: 51% Yandex, 32% Google
  • venitul din publicitatea contextuală este de 17.700 de ruble.
  • Capturi de ecran ale veniturilor din Yandex Direct și Google AdSense

Articole similare

2024 selectvoice.ru. Treaba mea. Contabilitate. Povesti de succes. Idei. Calculatoare. Revistă.